IKEA

PROMO NOVÉHO IKEA KATALÓGU

Keď nás oslovilo marketingové oddelenie IKEA Bratislava s tým, aby sme pripravili fotokútik pri príležitosti nového katalógu, ponuku sme prijali.
Navrhli sme, aby namiesto klasického fotokútika pred fotopozadím absolvovali návštevníci fotenie ako na titulku katalógu.
Každý návštevník si spolu s novým katalógom IKEA odniesol svoju vlastnú titulku.

Fotenie sa pre veľký úspech niekoľko krát zopakovalo. 

Produkt: FOTOKÚTIK NA FIREMNÝ EVENT 


Klient: IKEA


Miesto: Obchodný dom IKEA, Bratislava

  • Vytlačená fotografia v podobe titulky IKEA katalógu

  • Štvorcový formát 16 x 16cm

  • Prostredie v ktorom sa fotilo, bolo naaranžované v rovnakom štýle ako na titulke skutočného katalógu

  • Posilnené prepojenie zákazníkov so značkou IKEA

  • Odosielanie fotiek na e-mail, vizuál e-mailov prispôsobený kampani

Ochutnávka fotiek z ďalších akcií, kde sme pre IKEA zabezpečovali fotokútiky.